Tulaga lelei ole Uili Uila ole White Corundum

1. O le maaa o le paʻepaʻe paʻepaʻe uili olo e sili atu nai lo isi mea e pei o le lanu enaena corundum ma le uliuli corundum, faia latou matua talafeagai mo le gaosia carbon uamea, tineia uamea, ma isi.

 

2. O le uila paʻepaʻe corundum olo e malosi le vevela, ma o le vevela e gaosia i le taimi umi o galuega olo e fai si laʻititi, lea o le a le afaina ai galuega.

 

3. O le paʻepaʻe paʻepaʻe korundum uili o loʻo i ai le malosi o le tipiina ma e mafai ona faia i totonu o se uili vai tele mo le faʻaogaina o vai tetele.

 

4. O le paʻepaʻe corundum olo uili e le o iai ni mea leaga e pei o le uʻamea sulfide, ma o le a le maua ai se manogi oona sulfur.E le afaina ai le siosiomaga faigaluega poʻo tino o tagata faigaluega.

 

I le faaopoopo atu i tulaga lelei o loʻo i luga, o mea papaʻe corundum e iai foʻi ni faaletonu, pe a uma, e le atoatoa tagata poʻo mea faitino.O le malosi o le corundum paʻepaʻe e le sili ona lelei, ma e mafai ona malepelepe vaega abrasive i le taimi o le tipiina, ae e mafai ona faʻaleleia e ala i le faʻaopopoina o se fusi.


Taimi meli: Apr-28-2023