Chì sò l'usi di chrome corindone

1. L'arnesi di triturazione fatti di corindone di cromu anu una bona durabilità è un altu finitu di macinazione.Adatta per a rettificatura di precisione di strumenti di misurazione, pezzi di strumenti, pezzi filettati è rettificatura di campioni.U corindone di cromu hè adattatu per a fabricazione di ceramica, abrasivi di resina d'alta consolidazione, è ancu per smerigliatura, lucidatura, etc.

2. Chromium corindone hè adattatu per u trattamentu di sabbiatura di hardware, vetru, lega di zincu, lega d'aluminiu, acciau inossidabile, azzaru d'altu carbonu, azzaru d'alta veloce, ecc. cambià u culore, è a fluidità di trasfurmazioni hè alta.Puderà migliurà a liscia di i wafers di silicone, lenti ottiche, strumenti di precisione, cunchiglia di vetru lucidatu, vetru, petre ceramiche, pelle, plastica è cumpunenti di metalli.

 

3. L'attrezzatura di grinding made of it has sharp edges, low rate heating, high ratio grinding, è menu aderenza durante l'usu;L'attrezzi di macinazione sinterizzati fatti anu e caratteristiche di u culore blu scuru dopu à u focu, senza cracks di rete, è senza spots di ruggine.

 

4. L'arnesi di triturazione fatti di corindone di cromu anu una bona durabilità è un altu finitu di macinazione.Adatta per a rettificatura di precisione di strumenti di misurazione, fusi di macchine utensili, pezzi di strumenti, pezzi filettati, è rettifica di campioni.


Tempu di post: May-05-2023