Mole à corindon marron

A mola di corindone marrone hè una mola fatta da u ligame di materiale di corindone marrone cù un legante è poi spara à alta temperatura.Hè largamente utilizatu è e so caratteristiche principali sò:

 

1. U materiale stessu hà una certa durezza.S'ellu hè fattu in una mola piatta, hè adattatu per a trasfurmazioni di metalli cù una forza di tensione elevata chì ùn necessitanu micca esigenze elevate di macinazione, cum'è l'azzaru di carbone ordinariu è l'acciaio in lega cù durezza più bassa.

 

2. A so tenacità hè relativamente alta, è i particeddi abrasivi di a mola ùn sò micca facilmente rotti durante u prucessu di macinazione.Per quessa, quandu s'utilice un grande diametru è un grossu spessore di rotelle per processà i pezzi di travagliu, a forma hè mantinuta bè, è a precisione di trasfurmazioni hè alta.Per quessa, hè più adattatu per fà mole senza centru.

 

3. U culore di sta mola hè veramente grisgiu blu, è quandu a dimensione di particella hè grossa, hè un pocu simili à u culore di a mola di carburu di siliciu neru, è certi pirsuni chjamanu ancu mola nera.Ma ci sò differenzi essenziali trà sti dui materiali di roti di grinding, è una ligera distinzione deve esse fatta prima di l'usu.En règle générale, les meules en corindon brun ne semblent pas avoir de taches brillantes de carbure de silicium.
笔记


Tempu di Postu: Apr-28-2023